måndag 9 juli 2012

Check....skönt att bocka av detta...


Uppe med tuppen idag...trött...snozade mobilen några ggr sen fick jag bråttom....skulle vara ho tandläkaren 7,30....vill inte...men men tog mig i kragen och hoppade i bilen och körde in...Min tandläkare är på semester och jag fick en ny,ung tjej!!!*skeptisk* Hon börjar med att   verka tveksam till allt...ville inte ge mig bedövning....tyckte inte att vi skulle göra om rotfyllningen....men sen när hon visade plåtarna på rötterna och sa att jag kunde spara tusenlappar...då började jag lyssna!! hon la på en liten fyllning då jag tappat en flisa....vi diskuterade om att den 27/7 ska hon fixa mina framtänder Whiiiiiiiiiiiii nu känner jag mer förtroende för henne då jag märkte att hon respekterade min oro för att sitta i stolen...bara det känns skönt för en patient som är rädd!! så snart blir jag av med mina nerv-skador som syns på framtänderna!! Mi Happy!!


Fin till tatuering....tidlös liksom ;-)

Ska boka biljetter till Liseberg idag...vi åker på onsdag...blir att ta valium den dagen ;-)) fasen vilken mes jag har blivit!! Herre Gud jag hängde nästan utanför karusellerna förr..älskade fart och fläkt..idag blir jag stressad bara av att se det...men vad gör man inte för sina barn??!! Det blir nog roligt!!

Idag ska jag handla och laga god mat...kanske baka nått...pyssla lite...det var ett tag sen man hade tid eller ork för det..kanske åka till Anna och fika?? får se...men nu ska jag fixa fralla och boye till Emelie som väntar...köpte nybakade efter tandläkaren....dom stora sover men jag ska nog dundra in där senast 11:30....inte sova hela dagen....;-)

Ha en go dag!!

So Long---------------->>

Kramizar

Inga kommentarer: