måndag 30 april 2012

Årets första grillning!!!


Såååå gott det var...årets första grillning blev av idag...mi so happy!! har ju planerat det några gånger men så kom nått emellan...Min älskling köpte ett litet mini växthus till mig idag...som han har ställt intill huset...sen åkte han ner till Granngården och fixade flera säckar jord till mig...fan vad han e gooooo!!

Imorgon ska jag sätta potatis i landet och ställa in mina förplanterade plantor i växthuset....odla lite till och plantera lite blommor jag köpte idag men ryggen satte stopp för det mesta idag...prioterade maten..det är ju lite fix när man ska grilla...kallsåser och sallader och sånt....var en runda och handlade med...varför planerar man så dåligt?? allt på en gång.....


Maja är som en prickig korv!!!! stackars barn...eller ja hon skiter ju i hur hon ser ut men hon är gnällig så det kliar kanske ...hon mår inte 100 iallafall....Vår gåstol som vi skulle hämta idag var tydligen inte kvar...ja ja det går fler tåg har sett en som vi troligtvis beställer ifrån nätet..inte så mycket dyrare...Hon invigde sin nya vagn idag på Maxi somnade som en liten gris...så söööt....


Mammas prickekorv!!

Nelly är i Norrepark och sjunger in våren sen nalkas det strandfest...usch Mi Not like.....Emelisan är hemma med mammsen och pappsen.....och lillsan ska snart nattas...så resten av oss kan mysa lite...
Hoppas ni får en Trevlig Valborg!!
So Long------------------->>





Inga kommentarer: