onsdag 18 april 2012

nu ska det virkas....




Hellu....Anna virkade en riktigt fin sjal till Therese i veckan och det väckte mitt intresse...så på fredag ska hon ha en liten undervisning med oss så vi kan virka i helgen....kan virka rskt fram men det gäller ju att kunna göra hål och så...ska bli intressant....

Idag har vi storhandlat och plockat här hemma...bäddat rent och så men ska storstäda imorgon...är sååååå sugen på nått syndigt...sötsugen så att jag snart tar och bakar nått....*not* ska ju vara sund..:-(

Har duschat och skulle kunna gå och lägga mig men ska ta vara på kvällen nu...Majakrös ligger uppe i sin säng...provade att somna henne uppe i min säng med välling och det gick som en dans....skönt!

Ryggen värker som bara den...tar medicin imorgon om det är likadant....var ute på en lång promenad innan, gjort övningar för att stärka länd ryggen samt sittups ...
Trodde jag skulle få Majas kort som vi har varit på Göte Karlssons och tagit...det var ju ganska längesen nu....men jag har överseende pga hennes hälsa...men vill ha dom för dom blev såååå fina!!

Vi ska resa utomlands i sommar hela familjen men vi har inte riktigt bestämt var...lutar mot spanien...men börjar bli lite nervös..det var ju ett tag sedan man flög osv ska in till resebyrån snart och kolla upp lite grejer..måste fixa pass med..ja det är en del...maja ska ha sprutor osv...hua hua..

Nepp nu nalkas Arga snickaren...

So Long--------->>


Inga kommentarer: