torsdag 5 april 2012

GLAD PÅSK!!

Glad Påsk alla sköna människor....sååå skönt att vara ledig nu i 4 dagar!! Inte för att jag inte trivs på mitt jobb,tvärtom jag trivs som fisken i vattnet!! Men just nu är jag trött...Min Dr ringde idag för jag var där i tisdags och proverna visar att jag måste äta vitaminer för dom var för låga...inte konstigt att jag är trött...skönt att det bara var det!
Åkte in till Kapp Ahl och köpte nya linnen till Mojja för han går bara i det nu när han är gaddad...han hittade en fin väst med ;-) en finväst,sån man har under kavajen....på Dressman och vi la undan den till imorgon...sen hittade jag två nya pyjamas till Maja....Åkte även inom Mormor med lite påskgodis....sen tog orken slut..

Mycket godis blir det i dessa dagar men efter påsk ska jag bli nyttig!!! Joooo det ska jag...;-)
Tack för alla påskpresenter!! Har haft lite påskmys på jobbet i går och idag blev det påskmat...gott men såå mätt jag blev...men nu ska jag fylla på igen...Det blev potatisgratäng med en välkryddad kotlett med en och en len gräddsås..med en fräsch sallad...jammi

Ha en Underbar Påsk Alla!!!




2 kommentarer:

Vår egen lilla värld sa...

Glad påsk på er oxå. Kram

johanna sa...

Glad Påsk till er med!!!! Kramizzzzzzzzz