tisdag 10 april 2012

redan onsdag imorgon...gött..

Jaha..redan onsdag imorgon...öh har ju precis börjat jobba...men klagar inte ;-) men lite jobbigt på jobbet idag när man blandar ihop vad som ska göras när man inte har koll på vilken dag det är....
Har bestämt mig för att ha positivt tänk....inte måla fan på väggen för det lilla minsta....skita i vad saker och ting *verkar vara* bara bry mig om vad som ÄR....men det är kämpigt när det finns negativa människor...lätt att man dras med i det...Fast jag ska kämpa att inte hamna där...vill vara i min Lyckobubbla....
Idag är jag sömnig....så jag ska krypa i säng snart,blir säkert pigg när jag väl har lagt mig men då har jag ju alltid Tv:n...blir så när man varit långledig....har haft en väldigt bra ledighet...

Har hittat väldigt fint tyg som jag ska sy nått fint till Majas rum...vad det slutar med ska bli spännande att se..har lite ideer...Annes Boutique har ljuvliga tyger och garner kan jag tipsa om  :-)
Imorgon ska vi laga nån intressant linssoppa med kyckling...fick receptet på jobbet så är det gott åker det upp på Johannas testade recept....
Här hemma blev det kycklingsallad med en nyttig knäckemacka...måste avgiftas ifrån påskmat/godis ;-)


Idag gick det upp ett litet ljus för mig på jobbet att jag ska bara jobba ca 6 veckor till!!!! hallå det är ju snart...fasen jag är inte med...trodde typ det var 10-11 veckor kvar...herregud då är det ju snart sommar!!! ;-) känns genast bättre att titta ut på det gråa vädret....det går över!!  Tjihoooo...får en lyckokänsla bara av att tänka på grillning,sola,bada,stranden.....äta glass och spela golf..och när jag går på mammaledighet typ om några veckor då är vi inne i juni och då kan det vara sommar fattar ni??
svårt att tro just nu....men som jag sa...tänka positivt!
Hepp nu ska jag ta gaddarna sen det sista plocket innan jag ska gå upp och knyta mig!! Sweet dreams!

So Long--------------->>

Inga kommentarer: