lördag 7 april 2012

bara 3 timmar kvar..


ZZzz lite nanig börjar jag bli...ska nog gå ut och göra en kaffe...för om ca 3 timmar ska jag hämta Nelly som är på disco vid galejan...ska köra hennes kompis till stan med så kommer säkert till sin buss,,farligt ute i Halmstad nu för tiden...

Dagen har varit bra...ungarna gillade cirkusen och det var ju bra...när  vi kom hem så började jag med maten..kokade nypotatis i morötter och dill...gjorde en egen cowlsallad/gräddfil och sen hackade jag gräslök och gjorde en buffe med påskens alla godsaker som sill,prinskorvar,ägghalvor med kaviar och en massa mer blev så mätt att jag nästan stupade.

Var hos pappa och fick påskfika och mös med honom....har målat lite till idag...fasen vad bra det kommer bli...Badade vovven med..öh en halv fransk bulldog låg kvar i badkaret...herregud vad hon fäller..bäddadde rent så nu ska vi nana gott..måste kamma henne och pudra hennes rynkor sen är hon fin ;-)

Jag fick en badbalja av Anna till Maja och den satt jag på golvet ikväll och badade henne...vilken hit..hon älskar att sitta där och plaska...har ju klinkersgolv så det gör ju inget om det skvätter...
Ska ringa mamma imorgon och kolla om hon vill komma på middag...har ju en present här till henne.
Ska fixa kaffe nu...måste hålla mg vaken tjihoooooo

So Long------------------------->>

Inga kommentarer: