lördag 28 april 2012

åh härligt med ledighet.....


Borta bra men hemma bäst heter det ju....men en del känner så mer än andra och jag är en riktig hemmamus.....Igår hade vi en UNDERBAR dag på jobbet...förmiddagen gled snabbt fram sen åkte vi till Fynda för inköp och ärenden som var roliga!! Hade en riktigt trevlig fredag...var inte hemma förrens vid 17-tiden...Har värlends goaste jobbakompisar!!! Mi love you long time!!! ;-)

Är nu ledig i 4dagar och det ska bli fin fint väder!!! skulle till Ullared på Måndag hade jag tänkt men nu när jag kollat vädret så ändrar vi det till att åka imorgon istället!! för på Måndag är det terassen med sol och grillning som gäller!! kanske sätta potatis ;-)

Maja fick sin första feber igår...39.2 hade hon....faktum är att hennes tänder är på väg och jag tror det är pga dom för hon känns inte förskyld och vi andra är friska...idag hade hon 38.2 så jag är inte orolig...vi springer inte i stugorna och fikar dagarna i ända och byter bassilusker så det är nog bara gaddarna ;-)

På menyn idag står det mustig köttgryta och ris.....ska iväg en liten runda och inhandla lite mer medicin
bla...sen är det bara promenad och mys på schemat....åh idag ska jag bara göra det jag känner för...inga måsten...;-)))))

Ha en underbar Lördag alla fina.....
So Long----------->>

Inga kommentarer: