söndag 15 april 2012

hjärtklappning...igen...


Hallu!! Dagen har varit bra...varit på lång promenad med Nelly och Maja...gött väder på nått vis....
Emelie och Vickan har varit så duktiga och räffsat i trädgården idag...tre säckar med löv fick dom ihop...

På menyn stod det Potatis med gräddsås och stekt fläskfile....jammi..hann även äta lite tacos ifrån igår till lunch idag asså...och självklart gottis nu ikväll...måste passa på juuuu ska ha en salladsvecka start imorgon!! ska bli spännande och se hur det påverka oss...avgifta oss ifrån fett/socker mm så imorgon ska jag göra en pastasallad *fullkorn då* 

Stackars lilla Pappa som har varit på sjukan i helgen...hade problem med andningen som vanligt..men nu ikväll pratade jag med hans personal och det är nog ingen lunginflammation...Tack och lov..
Har lagt lite slingor i mitt hår idag...ja jag är nöjd...inte så mycket utan bara en liten brytning..

Ja som sagt dagen har varit nice...till kl 20...då slog det till...hjärtklappningen...fan..vad trött jag blir...tog en tablett och efter 40 minuter slog det om...och då hade jag kramp i nacken så mojja fick knäcka min rygg och massera,,,hua hua känner mig som 100..

ska kolla färdigt på Pataj sen ska vi krypa ner i vår goa säng...whiiiiiiiiii att man kan längta efter en säng så mycket ;-)
Sweet dreams!

So Long------------>>

Inga kommentarer: