söndag 29 april 2012

resan till helvetet!


Fy fa---- säger jag bara...usch för ullared...jo det kommer ifrån mig!!! Vilken mardröm....Maja hade ju feber fredag och lite på lördagen men i natt hade hon 37.7 vid 01:30 när hon vaknade och var ledsen...gick ner och tempade henne och fixade välling...hon fick en supp i alla fall....sen somnade vi på soffan jag,hon och Bella så klart!! 05:30 var det dax igen....ledsen men ingen feber sen blev hon pigg och glad....så vi chansade och begav oss till ge-kås....hade i bakhuvet att vi skulle kunna få åka hem om hon blev sämre...

På vägen dit ser jag att hon är prickig...men fortfarande go och glad...tills efter ca 1 timmes schopping då började hon gnälla,gråta,böka....och det var en träff för Hallands idioter på Ullared....men så IQ-befriade en del är!!! herre gud att folk inte kan prata hemma, nej stå i gångarna och flytta inte på sig heller...nej det blir inte nån resa dit på länge!!!

En tripp till akuten på 2 timmar blev det efteråt....Enterovirus. har min lilla snutt...
Han åka förbi mormor med en present då hon fyllde år igår!!

Ungarna har fått kläder och Maja fick sin sulki..jättefin så nu ligger den i bilen och väntar...ska alltid ha den där så man alltid har en vagn med sig....den andra har vi här hemma för långpromenader...Hittade faktiskt kläder till mig själv med!!! otroligt! lite smycke och krämer...;-)

Ska köpa gåstol imorgon...ska bli kul och se henne iden.....sen blir det grillning i trädgården och sola lite i solsängen!! ;-) 
Nelly lagade en go middag till oss i dag..marinerat kött med klyftpotais och grönpepparsås...jammi!!
Ska mysa en stund nu och nana gott sen...Sweet Dreams!!

So Long----------------->>

Inga kommentarer: