söndag 1 april 2012

Älskingen nygaddad!!


Jaha då var hästen slaktad...skämt och sidor....han var jätteduktig sa inte ett ljud och rörde inte en min på 2 timmar.....trodde inte det skulle ta så lång tid..fast jag hade nog tänkt att åka och handla och så men det var så intressant att titta så vi blev kvar...han ska bygga på den så det blir långa tribals som går upp på axeln och ut på bröstet lite..kommer bli fett snyggt...fast jag gillar den som den är nu med....den är gjord på fri hand inte tagen av en bok....Mi Like a lot! jag är nog lite biten med..satt och kollade efter vad jag skulle vilja ha men har inte bestämt mig....

Nelly fixade maten så det var bara att sätta sig till bods när vi kom hem...Tack! nu är det Pataj som väntas på Tv:n om 10 min...sen bingen för jobbet kallar imorgon...alla är lediga utom jag :-( hade gärna varit hemma....
Nej nu ska krösamaja ha gröt innan sängen...'
So Long------------------>>

2 kommentarer:

Vår egen lilla värld sa...

Så snygg den blev. Ha en bra dag på jobbet. Kram

johanna sa...

Kram!