lördag 31 mars 2012

zombiiiiiii


Zzzzz idag är jag såååååå trött...har sovit och sovit och sovit men är fortfarande lika trött....Maja och jag gick upp vid 7-tiden då var det inte så farligt men eftersom blev jag mer och mer zombiaktig....så tråkigt...Mojja skulle ju eventuellt gadda sig idag men har fått tid imorgon kl 13 Spännande!!!

Emelie är hemma hos Mormor idag,åkte igår då mormor kom och hämtade henne....dom har varit på bio idag *mysigt* och hon är i stallet som hon älskar....Nellan fixar Tacos till sina avslagna gamlingar som ligger och vilar nu när krösamaja sover...*duktig* 

Har druckit kaffe för en liten stund sedan och inbillar mig att jag ska bli pigg nu ;-))))) sen ska jag ta en promenad med Bella sen hoppa i sparkdräckt sen är det Gladiatorerna och mys.....like a lot..

Imorgon ska jag försöka åka inom pappa med för det var längesen jag var där...har varit sjuk så man vill ju inte smitta honom och ha det på sitt samvete när han får åka ambulans till sjukhuset...nej då får man snällt vänta....
Ska försöka tänka positivt nu och sen ;-) Hepp nu är maten färdig ;-)
So Long-------------->>

Inga kommentarer: