lördag 17 mars 2012

.......

Ja då har min lilla råtta sagt sitt första riktiga ord...PAPPA!!!! va fan ;-) *ler* men det låter så underbart gulligt.....Lyser BUS i ansiktet på henne...Mammas gris....;-) Idag vaknade vi först 04-tiden...då fick hon lägga sig hos mig och somna om...sen vid 7-tiden då vaknade hon igen och tjabbade...Morgan skulle ta henne men då jag har så värk och är dyngförskyld så tog jag henne och gick upp för att ta värktabletter så man orkar vara med idag!

Har varit såååååå trött speciellt sista dagarna denna veckan, har inte ens orkat blogga...mycket beror på förskylningen...borde kanske stannat hemma men den bröt ut med värk i kroppen sen svid i halsen.....sen började näsan sen kom hostan...hoppas ingen blivit smittad....:-(

På jobbet har det varit bra.....det har hjälpt min situation mycket att vara där med deltagarna men även med mina arbetskamrater :-) så skönt att alla vet för då kan vi tillsammans hjälpa varandra när det är jobbigt...för om man inte berättar när nått är jobbigt kan ju ingen hjälpa....Är så tacksam för allas stöd i olika former....

Emelie är hemma hos Vickan och har sovit där inatt och Nellan ska på fest ikväll...som tur här i Harplinge...då möter jag henne inatt och hon sover hemma...Mi like! Jag och Mojja ska bara softa och mysa...Ska träna Maja på att säga MAMMA ;-) nope nu ska jag ta en dusch så jag piggnar till sen får vi se vad Lördagen bjuder på....So Long----------------->>

Inga kommentarer: