måndag 12 mars 2012

håll tummarna....


för morgondagen....fick ett samtal idag när jag står på apoteket efter jobbet...det var ifrån Bröstklinin
ken.......Dom ville att jag skulle komma imorgon 07:30 och göra biopsin!!!! Hjälp!!!! Jag ville ju säga Nej Tack jag hoppar....men det kan jag ju inte....jag vet ju att det kommer starta en massa orostankar igen....och man kan bli väldigt öm efter, det oroar inte mig så mycket men när man jobbar med människor med begränsningar betyder inte att dom inte kan känna när man inte är sig själ eller mår dåligt...där har dom en förhöjd förmåga att känna att nått är fel med en fast man försöker spela att allt är bra....så man får jobba hårt att *spela glad* det kan ta på energin...

Jag var väldigt tankspridd idag...hade glömt att jag inte fick sätta på pannan på jobbet för en hantverkare skulle göra ett jobb...ja det var ju bara att idiotförklara mig..*behövdes inte det gjorde han så bra själv )
Och möte skulle vi med ha...kul att börja morgonen helt väck...daaaaaaaaaaaa annars har dagen på jobbet varit bra....feels gooood..
Ska duscha med Maja och mysa och umgår med barnen och Mojja nu för sen slocknar jag och det känns så hemskt att vara borta så mycket...börjar göra riktigt ont i halsen nu...*blääääääääääää*

Nelly är sjuk så det skulle inte förvåna mig om man blir dålig nu...fasen vad jag gnäller....;-)
ska försöka vara positiv nu...
So Long------------>>

Inga kommentarer: