tisdag 27 mars 2012

jaha då var lilla Lillsan oxå sjuk....kanske


Hellu.....Usch för magsjuka...Jag åkte väl till jobbet igår för jag mådde bra på morgonen...Väl på jobbet så möttes jag av tårta som Katta hade bakat <3 <3 <3 Tack!!! den var supergod...jag hade köpt frallor och Therese hade med sig kanelbullar..riktig Gofika..Mysigt...Tja mådde lite illa men ändå under kontroll...åt middag...ops den ville inte stanna kvar....fasen med men sen mådde jag ok igen...kör en runda med bilen och handlar till jobbet...då var det bara in på toa .....nej då fick jag kasta in handduken...Nelly mådde mer och mer illa hon med...så vid 15-tiden åkte vi hem......

Har mått illa idag med men haft bra stunder där imellan....så imorgon fyller Morgan år och då har jag ledig dag så då hoppas jag att jag mår bättre...tror det...Men Maja kan ha blivit smittad!!! är inte 100 än för jag bytte gröt idag och hon spydde kaskad efter att hon ätit den...och under tiden så fick hon rysningar så det är kanske det....hoppas det så det inte är det jag har,,stackars unge isåfall....

Ska kolla Desperata hemmafruar sen nana för jag är helt slut.kan ju bli en tuff natt...Morgan har städat hela huset idag..Duktig du är!!! 

So long--------------->>

Inga kommentarer: