fredag 30 mars 2012

så duktig....


Fredag idag...whiiiiiii ....dagen på jobbet har varit rolig :-) Stackars Morgan han vaknade och mådde illa!!! ja nu har även han smittats...och hans förskylning är ju inte över heller...men det blev lite bättre under dan....just nu mår han ganska ok...men han är lite nervös för imorgon gäller det....
Jag har världens duktigaste vovve...idag tog jag fram påsen med sprutor och vaccinet som hon Vet ligger där....jag sätter mig på golvet och visar henne sprutan...hon springer under bordet och tittar lite konstigt på mig...men jag drar upp 1ml och visar henne till mattan och hon bara lyder och ställer sig och bara väntar!! fasen vad stolt jag är!!! sätter sprutan i nacken och hon reagerar inte,,,,så duktig mammas tös!



Jo Morgan....ska ......tatuera sig imorgon...han ska fimpa sin häst ;-) nått i denna stilen men lite fetare...ska bli sååå spännande...ska följa med...kanske får jag mer lust,för jag är lite sugen...*nellys fel* hon ska ju tatta sig i november....
Lagade Lasange idag med en god sallad till...gott..var och handlade efter jobbet och köpte faktiskt flintastek åh årets första...vill grilla Nuuuu bara vädret som inte får svika.
Ska plantera en massa i år har jag bestämt mig för men glömde att köpa såjord idag...fröerna ligger här och vänta,är så sugen på trädgårdspyssel nu..
Nä nu ska jag mysa en liten stund sen hoppar jag i bingen...har lite sömn att ta igen...Maja vill nog upp tidigt antar jag...*krösamaja*

So Long----------->>

Inga kommentarer: