onsdag 7 mars 2012

sjuk?....

Hellu....säg nu inte att jag ska bli förskyld  oxå....Tes gick hem idag för hon var förskyld...var inte så farligt på morgonen men det blev värre och värre så hon fick gå hem,,,men just nu känns det som om nån liten bassilusk har hoppat på mig...börjar svida i mandlarna...*FAN* vill inte på min lediga dag imorgon och allt....har rätt mycket inbokat...ja ja ska inte måla fan på väggen än....

Var uppe innan brevbäraren idag....har jobbat tidigt idag...fått mycket gjort...känns bra...Igår fick jag ett *oväntat* samtal ifrån Inger ..*men roligt* Tack för att du tänker på mig ;-) ska veta att det är viktigt när man mår som en råtta....har tänkt på vad du sa och dagen har känns lättare faktiskt...Tack!!

Ska till doktorn imorgon ang Emelies mage....hoppas på goda besked nu...orkar nog inte med mera skit nu! En människa orkar inte med hur mycket som helst på en gång......och jag kommer nog rasa om nått går emot mig nu....kämpar för att stå rakryggad och klara av vardagen så...nu vill jag ha positiva saker bara....
Nope nu ska jag hänga tvätt...kul va?! har ju inte gjort det idag...eller nått :-)

So Long------------------>>



Inga kommentarer: