måndag 5 mars 2012

berg och dalbana..


Hellu...kan bara kortfattat säga att det är så här det känns i mig....det går upp och ner..inom loppet av 5min kan jag känna mig glad...och sen jätteledsen....Idag kom Mia in till mig på jobbet...och *bara* ville hälsa mig välkommen tillbaka och säga att hon finns där om jag vill prata....sa hon...Tack Mia jag kommer nog leva på det av resten av veckan ;-) och tack för att du puchade mig att prata med chefen...jag gjorde det!! kändes bra...fast det gick som jag befarade....lipade som en snorunge....sen innan vi skulle gå hem idag så blev det mer lipkalas.med Tes och Katta...men det kände bra att vi fick sagt det så det inte blir nån konstig stämning för det är det sista jag vill...så jag kände mig ganska glad när jag körde hem....


Väl hemma så lagade Mojja spagetti och köttfärssås!!!!!!!!!!!!!!!!! ni som känner oss vet ju att han bränner vatten!!! men det var jättegott!!!! fan han har blåst mig i 12år att han inte kan laga mat ;-)
hm det ska han få göra om...hö hö...

Ska krypa ner tidigt i bingen idag...har muskelinflammation på högersidan...fattas oxå...har tagit en tablett så jag blir nog sömning snart...hoppas snart jag har lite roliga saker att skriva om istället....

So long------->>


Inga kommentarer: