torsdag 22 mars 2012

Jipppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Åhhhhhhhhhhhhh sååååååååååååååååå glad!!!!!!!!!!!!! Fick min dom  Fibroadenos ............=godartad bindvävnad som inte behöver behandlas.....Kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är att det inte var nån farlig cancer....whiiiiiiiiiiiii!!!!!

Vilken dag asså...imorse fick jag sovmorgon...ehhh ja jag vaknade av mig själv kl 07 men ändå.......;-)
Sen har jag haft en mysig morgon tills jag gjorde mig iordning och åkte in till Fredrike min kiropraktor som knäckte mig ordentligt men hon tyckte nog att det var lite bättre än sist ;-)

Sen åkte jag till Fritz Blommor och köpte mig lite blommor! Sen till Maxi för att fixa cirkusbiljetter till barnen men dom släpps på lördag...sen till Plantagen för att köpa blommer till trappan whiiiiiii Mi Like!

Väl hemma fixade jag pommes och hamburgare till oss..jammi sen var det dax att piffa och plocka lite här hemma...har tvättat 3 maskiner tvätt som jag ska hänga upp....Brevet vågade jag inte öppna först...sen låste jag in mig på toa och hyperventerlerade innan jag rev upp det...läste det några gånger innan jag fattade att JAG INTE HA CANCER!!! åh jag är så glad glad glad.......ska fira idag!!!
Pratade med mamma och ska få en överrskning av henne imorgon,,hi hi *Like*

                        Fasen jag ska korka upp min Sheridan på lördag när Petra c/o är här!!

So Long----------------->

7 kommentarer:

morris sa...

Jag är så himla glad för din skull min älskling.....vet inte vad jag hade gjort utan dig !!!

Älskar dig gumman !

Din man....Morgan

Frida sa...

Så härligt Johanna! Vi känner inte varann så bra, men du har funnits i mina tankar ofta på sistone! Hoppas ni får en härlig helg med härligaste vännerna! Kram

johanna sa...

Hej Frida! Det får vi ändra på ;-) Tack!!<3 Ja vi ska ha trevligt med *Våra gemensama* härligaste vänner!
Hoppas vi ses i i Alsta snart ;-)
Hälsa familjen och Kram på dig ;-)

Vår egen lilla värld sa...

Så skönt hjärtat, är så glad för din skull. Vilken lätnad.....
Ska bli sååå mysigt i helgen.... längtar!!!!!
Massor med kramar.

johanna sa...

Ja...så gött ;-) ja jag med...vi ska skåla för Livet..*djup ;-)* Skynda skynda så ses vi snart!! Kram kram...<3 <3 <3

Gunillas Blogg sa...

Är så himla glad att det inte var någon cancer.
En STOR KRAM till dig och din familj.

johanna sa...

Jag med Gunilla <3 Kram på dig med och hoppas din hälsa är bättre med!!