onsdag 14 mars 2012

11 timmar...


Hellu....ja då har jag jobbat i 11 timmar...är megatrött nu..men vilken dag alltså...Jag var på jobbet tidigt som fasen...sen skulle jag ut till bilen och när jag kommer tillbaka till ytterdörren på jobbet hade den slagit igen...öhh och mina nycklar ligger inne på kontoret!!!!!!!!!!! Fan...så jag ringer stackars Therese som sov sött ;-) och bad att få låna hennes nycklar...visst kör dit och står på fel gata och väntar på henne som i sin tur inte hittar hennes!!! Nej snälla gode gud tänkte jag...men till slut hittar en sömning Therese sina nycklar i hennes ficka som hon känt igenom typ 5 gånger,,,stackare kände mig så taskig....

Nåväl gick nog in i nån andra andning för jag blev pigg och fnittrig till Morgan ringde vid 15:30 om att huset hade kunnat brinna ner idag...ett elfel i vår armatur smälte sönder och som tur att Mojja var hemma och hörde hur det sprakade och att det luktade plast...fasen om det hade hänt på natten!!! usch!!!

Har haft ont som bara den idag...har fått smärtlindra mig var fjärde timme för att kunna orka härda ut...men det är bara att gilla läget...är förskyld med men ska se om jag kan klara hela arbetsveckan...
Ska kolla lite Tv nu sen är det bingen....nanig....
So Long-------------->>

2 kommentarer:

Gunillas Blogg sa...

Oj då Full rulle Så kan det gå när inte haspen är på."L"

Håller tummarna att du ska må bättre Kram

johanna sa...

Tack <3