tisdag 13 mars 2012

jobbig start på dagen.....


Idag var en av de jävligaste morgonen i mitt liv....Var på sjukhuset 07:20 idag...sprang med andan i halsen och skulle anmäla mig/betala i reseptionen,ser att jag glömt plånboken....sprang tillbaka till bilen ja där låg den ju...skyndade mig tillbaka och hann bara komma in på bröstkliniken så blev jag inkallad....

Väl inne så blev jag omhändetagen av två underbara kvinnor....Ja jag kan inte med ord beskriva vad obehagligt det var att bli fastspänd i en stol och bröstet fastklämt så det såg ut som en pannkaka,,,och ont gjorde det!!! plåtar togs om och om igen....sen kom Dr Carin och skulle bedöva mig..5 sprutor fick jag....sen skar hon en öppning för att sen köra in ett rör...eller *sugrör* av metall...så knippsade hon vävnad...örk vad obehagligt...tårarana bränner under ögonlocken...kämpar för att inte bryta ihop.....

Var där inne i nästan 1 timme....omplåstrad så kör jag till jobbet...dom vet allt och det känns bra...känner att jag har bra stöd på jobbet!!! Är så glad för det...ni anar inte!!! Detta är den jobbigaste tiden i mitt liv..
Nu ska jag bara vänta på att Dr ska komma med bra besked...Kände mig förskyld och nästan febrig och när bedövningen släppte var jag inte kaxig...åkte hem ifrån jobbet vid 14.tiden och tog en värktablett....ska preparera mig så jag orkar jobba imorgon...

So Long---------------->>

2 kommentarer:

Vår egen lilla värld sa...

Hej vännen<3.
Håller tummar och tår allt vad jag orkar för ett possetivt svar. Saknar er massor. Vi pratar om att eventuelt köra upp helgen innan Morgan fyller år. Vi kan väl höras i helgen kanske.
Du ska veta att du finns i mina tankar både dag och natt. Kraaaam Petra

johanna sa...

Hej!!! Tack vännen!!Det är bra...JA gör det!!! Vi ser gärna att ni kommer!! vi skulle ju ha kommit först men nu har det ju hänt en massa skit juuuu...men vi hörs av i helgen så kolla vi hur,när och så ;-) Miss You toooo ;-)1000 kramar tillbax