onsdag 21 mars 2012

Fredagsmys



Ja jag firar fredag idag då jag inte jobbar mer denna vecka....jag och Nelly åkte till Costello och köpte pizza efter jobbet idag...åh så gött det satt med en syndig pizza idag...Maja sover och jag ska upp och ta en dusch..de stora sitter och dricker te i köket...Nize älskar när dom är goa systrar....

Morgan mår som jag har gjort...yrslig och värk i örat...bara invänta snorig näsa och hosta...jag hade ont i halsen innan i dag...konstig förskylning...lite varannan dag sjuka...ja ja då ska jag ju må toppen imorgon ;-) hoppas jag kan hålla känslorna i schack oxå,det har funkat bra idag....

Kollar på Efterlyst...blir så ledsen hur människor kan bete sig...usch...råna en 99 årig dam??!! men snälla hur feg kan man vara??? skäms!!!
Hepp nu ska jag njuta av en varm dusch...'
So Long------------>>

Inga kommentarer: