fredag 9 mars 2012

biopsi nästa......


Hellu.....ja ungefär en sån här mackapär ska dom köra in i mitt bröst :-(
Doktorn ringde mig idag på jobbet....jag trodde först det var om Emelie men sen hörde jag att det var ju läkaren ifrån bröstkliniken....han hade jämnfört bilderna som jag tog 2002 och nu tyckte han att vi skulle
göra en biopsi på knutan *går in och knippsa av en bit vävnad för att undersöka den* Pulsen ökade rätt bra....vi pratade om det på jobbet....kändes bra...om ca 1 vecka trodde han jag skulle få en tid....*nervös*

Är trött idag men tror att jag ska kunna orka fira lite fredag idag...Mojja fixar lite te med honung nu till mig för min hals svider som fasen....vill bada....ska kanske vila en liten stund innan maten ska fixas....
Orkar inte skriva mer idag...:-(
Hoppas på bättre humör och ork imorgon...

So Long----------------->>

Inga kommentarer: