tisdag 20 mars 2012

mmmm...


Hellu....visst blir man lycklig att se dessa små solar...då är det vår på riktigt juuuu...imorgon firar jag och Nelly fredagsmys på jobbet..hi hi hon är hos mig och praktiserar...ska bli så skönt att få behandling av ryggen på torsdag och fredag ska jag på 1 timmes massage på Vacker....åh längtar....

Till helgen kommer våra fina vänner ifrån Malmö...Petra och Magnus med alla goa barn...ska bli kul...

Idag har jag mått bra...så tacksam för det ;-) samtidigt vet jag ju att för varje dag som går närmar jag mig domen....

På menyn idag blev det bara korv med bröd...är trött idag och då blev det enkelt i köket....Ska laga nått gott imorgon..Bakade bröd idag..ett sånt där nyttigt ska äta det imorgon på jobbet..jammi..(Nelly och Peter bakade och jag intruerade ;-) ) sen lyckades jag bränna det ena lite...hö hö---)

Ska ta nått och äta....nått gott som inte finns...sen är det Dom desperata hemmafruarnas tur som ska få roa mig i en timma innan John Blund kommer
                                                                    
So Long--------------->>

Inga kommentarer: