söndag 18 mars 2012

spa söndag...


Hellu!! Har Spat idag som vanligt...helt underbart gött var det...fick sova ut idag..oxå gött...Jag har haft 4 dagar som jag lagt locket på...*känslorna* men idag lyftes locket...har känt mig ledsen,,,bara så,,,från att varit hur glad som helst så kommer bara dessa lessna känslor och jobbiga tankar om döden osv...jobbigt...men dagen har varit jättebra förutom dessa små utbrott...Har pillat lite med smyckena...och fick en sån lust att göra ugglor till Maja...

Tvättat och plockat in tvätt...det tar aldrig slut...hunnit städa lite med..men ack så trött jag är känner mig som 100 år..och helgen sa bara hej och nu ska man jobba imorgon...Är lite avis på Morgan som är pappaledig...det är såååå mysigt att vara hemma....men jag har 2 mån kvar sen är det min tur igen ;-)

oj oj måste börja äta vitaminer så jag får lite ork...ska lägga in om ledigt några dagar framöver så då har man några morötter att se fram emot..
Hoppas Petra och Magnus med barn kommer till helgen.....:-) <3 <3<3
Ska äta lite gott nu och sen ska jag nana kudden tidigt för jag är inte riktigt frisk än...

So Long--------------------

Inga kommentarer: