söndag 4 mars 2012

Ja ladda för att orka....


Hellu....har inte orkat skriva på ett tag....känner mig låg...Jag började jobba i torsdags förra veckan...natten till onsdagen somnade jag aldrig...slumrade och när kl var 2 kände jag att nu får det räcka..jag gick upp  och kollade Tv:n gjorde mig i ordning...04:30 var jag på jobbet...

Ja mina goingar på jobbet *deltagarna* har nog saknat mig...kändes så...för övrigt känns det som att det inte är mitt jobb längre...känns som jag är bortstädad....Fick höra en del tråkigheter idag...åh blir så ledsen vad människor är falska mot en...ja ja bara att bita ihop och gnugga in i hjärtat det med...är så van nu...känner fortfarande att bryta upp och bara lämna denna stad....

Har läst mig till att  Karma inte bara är en vän utan oxå ens värsta ovän....hoppas du njuter...

Har varit hos mamma idag...berättade för henne att jag har en *förändring i mitt bröst* ....................
ja nu skulle man vilja säga att man känner sig tröstad och stöttad av sina vänner och alla som vet....nope...det säger jag inte....de finns en del som skriver till mig och stöttar...*Ni är guld värda* 
En del tycker säkert att jag är patetisk som oroar mig för cancer när dom *bara har konstaterat en förändring* men döm inte när ni inte varit i mina kläder....för dödsångesten flåsar en i nacken när man fått ett sånt äckligt besked...ni kan inte ana hur det känns......

Försöker komma på nått kul att skriva om just nu men idag är det inte muntert...sorry...ska gå och nana nu hoppas jag känner mig *hemma* på jobbet imorgon som jag gjorde förr....

Hoppas ni har det bra.....soooo Long--------->>

3 kommentarer:

Magnus Brodin sa...

Hhoppas du fick sovit något och att jobbet känns mer "normalt" nu. Man behöver rutiner som tvingar en att tänka på annat också. Även om vi bor där vi gör är vi aldrig längre bort än ett telefonsamtal om du behöver/orkar prata med någon annan. Hälsa Morgan och barnen. Massor av kramar från Skåne! <3

Nelly sa...

Det fixar sig mamma, du fixar allt, allt som du och jag har gått igenom sen jag var liten gör att du kan klara vad som helst... även detta, jag tror på dig! jag älskar dig mamma <3

johanna sa...

Hellu mina skånska Vänner!! Ja jag vet...och det är jag glad för...jo lite sömn har det blivit..Jag har så många dumma tankar i mitt huvud bara...Hälsa familjen så hörs vi snart...Kramar!

Och Nelly...vill inte att du ska oroa dig för mig...fast jag fattar ju att du gör det och det gör mig ledsen..sorry gumman..Love Ya!!!