onsdag 28 mars 2012

Grattis Älskling!!!




Hellu!!! Åh idag mår jag bra!!! gött...låter bara lite ifrån burken men mår bra.....Och min Älskling fyller 38 år idag!!! Grattis!!! Han fick ju naturligtvis sovmorgon idag...sen lite kaffe på sängen men paket fick han vänta med tills eftermiddan...han fick ju en planhyvel i förskott men det kändes så hemskt att han inte skulle få nått idag.....så jag och ungarna fixade ihop en korg full med godis och lotter,Harry Boy,Wiskey,naturgodis och duschkräm...ja det var fullt med gottis....Nelly lagade mat idag då vi var och handlade nu på förmiddagen....jättegott...kycklingfile med egengjorda klyftpotatisar med beasås och babymrötter till....så ska vi synda lite senare..och ha lite spa.....skönt för Morgan för han behöver inte gå på några kalas i år!! skönt för han....;-) bara en runda till malmö......så klart!!

Ska jobba imogon sen är det ju helg igen...hänger inte med....har fixat biljetter till barnen nu till cirkus på Påskafton..Nelly går med Emelie...

Maja är nog inte sjuk trots allt...det var nog gröten hon inte gillade....för idag har hon ätit hur bra som helst och är glad och pigg....Mi Happi!!

ska nog ta en runda med Bella nu så jag bränner lite av allt godis jag ätit nu!!!

So Long----------------->>

Inga kommentarer: