måndag 23 april 2012

överlevde.....


Åh....jag överlevde tandläkaren idag....det var bara undersökning,bilder och  en pratstund....en äcklig krok skulle han ju trycka och hålla  på med men det var precis så jag klarade det....ska dit i juli igen då ska jag fixa mina framtänder...har ju plast i dom...fick en dörr i käften när jag gick i femman...sen krockade jag och min hund tand mot tand och min framtand förlorade ;-(....och nu har det blivit nyansskillnad så det ska han fixa så dom blir perfekta!!!!



Maja och jag tog en promenad idag när jag kom hem..gick och källsorterade nere vid affären..kom på att jag hade glömt lite handling till jobbet så det blev en runda in där med...

*smårler* hade en konstig dröm inatt..Min .Svågern som är medlem i Bandidos MC i Malmö gjorde ett hembesök hos en jag känner och knäppte henne på näsan..*på deras lilla vis*..inte för att jag hade bett honom men han visste att jag hade mått dåligt pga henne...lustigt hur man kan drömma?!!!

Hade lönesamtal och medarbetarsamtal med chefen idag...Mi Happi!!! Känns bra att få höra *bra* grejer om sig själv ibland det behöver man....att nån ser ens bra egenskaper och registrerar sånt man inte tror syns....klart nöjd!! Har världens bästa arbetsplats!!! så det så ;-) och de bästa arbetskamrater!!! 

Ha en underbar kväll alla sköna!!

So Long-------------->>




Inga kommentarer: