tisdag 17 april 2012

Happy Birthday..

Hellu!! Åh har varit sund nu i 2 dagar med sallader till kvällsmat och jag kräks redan på det...hur fasen kunde man det innan då man bantade för jämnan?? nä idag köpte vi grillad kyckling och klyftpotatis...nyttigt med men bara tanken på sallad fick mig att må illa....men ska ändå vara sund...som ett stöd för Mojja..och föregå med ett gott exempel för barnen ;-)

Har varit och köpt födelsedagspresent till Katta som fyller år imorgon!! Grattis Grattis i förskott!! är ju ledig imorgon så jag har ställt den på jobbet ;-) alltid kul när man blir uppvaktad!!

Haft en jättebra dag på jobbet!! Ska bara jobba fredag så denna veckan är soft...men jag har en lista på Måsten som jag ska beta av för att minska stressen...fixa rygg,blodprov ska oxå tas..åka till pappa som är hemma ifrån sjukan mm .kanske till badhuset...

Nu väntas lite Tv-tittande en stund sen ska jag sova sött....Sweet dreams
So Long------------------>>

Inga kommentarer: