torsdag 12 april 2012

Sååååå bra!!!


Gud så duktiga våra kära deltagare var idag när dom spelade Djungelboken på kulturhuset! Tv4 var där och filmade det ska komma ikväll på Tv4 Halland...så imponerad av alla inblandade.....jag fick dessverre åka med en kille som behövde lite lugn och ro men lite hann vi se....vi fixade frallor och kaffe till dom så länge!

Efter jobbet var det storhandling som gällde,först köra hem och hämta Mojja och maja sen skulle vi till Expert och köpa en trådlös laserskrivare men dom var slut på lager :-( vi har beställt den på nätet istället.
Sen blev det City Gross och bunkra hem en massa mat för risk för strejk...vill man ju ha grejer hemma...

Låten som har surrat i mitt huvud hela dagen idag är... Someone like you med Adel har inte kunnat sluta sjunga på den..bra på jobbet med en massa oljud då hörs det inte lika mycket om man galer lite..;-)'

Städningen blev ju inte riktigt klar då vi kom hem närmare 19....men en renbäddning hann vi med..resten får tas imorgon...

So long------------->>


2 kommentarer:

Gunillas Blogg sa...

Phu...Jag blir trött av att läsa hur mycket du hinner med.
Johanna du är så DUKTIG.
Det glädjer mig att du har så mycket energi det är inte många i din ålder som vill eller kan göra något.
Stor Bamse kram till dig.
Gunilla

johanna sa...

Ja jag blir oxå trött av allt man ska hinna med...önskar att jag hade enerig..har inte det ..utan är trött som en gnu efteråt..;-) men faktiskt nu när jag är inne och jobbar så blir man mer strukturerad..när man går hemma är det lätt att skjuta på saker till morgondagen..osv

Bamsekram till dig med!!