söndag 22 april 2012

Hellu!! Har haft Mamma här på middag, det blev kycklingfile med hemmagjorda klyftpotatisar med beasås...gött...kaffe på det och en promenad i regnet :-) det var skönt att komma ut och röra på sig för jag blev riktigt trött efter maten!

Vi mötte dom ( Emelie och mamma) på Flygstadens skoaffär...köpte skor till Mojja och Nelly och Emelie....jag har än så länge...;-) Ja sommarn ska ju dyka upp inom 1 vecka...om man vågar tro det...det kunde tydligen bli upp till 22 grader sa mamma...hon bruka ha rätt...hoppas!!

Nu sover Maja och jag kan ju säga som så att hon ska INTE få sova vi fem-halv sex-tiden som hon brukar...nej då  har jag en trött och gnällig unge..fasen hon var helt galen i går..fast lite rolig samtidigt!!

Jobbar hela veckan men veckan efter jobbar jag bara ons-fredag....gott...sen är det inte lång tid kvar tills jag är mammaledig igen...längtar...jobbet kan jag ju åka till när saknaden blir för stor...blir att man åker inom juuu...men ska bli skönt att få vara med lite nu när allt händer i hennes utveckling..visst ser jag henne varje dag men man är ju så trött...

Ska vila en stund och hoppas ryggen lugnar sig ....den ömmar som fasen.....men vill inte ta en massa medicin...så nu är det vila som gäller..

Imorgon ska jag till tandläkaren....blääääääääää hatar det stället...bara lukten få mig att vilja kräkas...usch..inget trevligt ställe...men måste man så måste man!! men min tandläkare och tandsköterskan är himla  mysiga....är glad att ha just dom är proffetionella  med tandläkarrädda människor...ingår i utbildningen dom gått...har själv 30 högskolepoäng om tandvård...det du....
så är det inte dom imorgon vänder jag i dörren...accepterar inte att vem som ska rota i min mun..vill ha kvallite!

Nä nu ropar John Blund....So Long----->>


Inga kommentarer: