fredag 6 april 2012

happy friday


Åh idag har vi bara varit hemma och det är gött att *slippa* åka iväg ibland...Jag vaknade av att ryggen värkte...sen att Krösamaja breakdansade i sin säng så jag hämtade henne och la henne under mitt täcke...mysssssssssss...i ca 20 min sen gick vi upp ca 07:20..Gröt blev det till frukost och det slank ner..
Resten av familjen sov till 09:30 sen har vi bara umgåtts och jag slapp laga mat idag ;-) Nelly lagade Ytterfile med klyftpotatis med pepparsås och en god sallad med fetaost jammi...Emelie och hennes kompis fick måla lite ägg...Nu är bägge barnen*stora* hos kompisar här i Harplinge..kommer hem vid 21 då vi ska mysa och kolla på den nya komiska serien på kanal 1 21:00 verkar rolig...
skulle på Tivolit idag men nej tack när det regnar...

Imorgon ska barnen på Cirkus och jag och Mojja ska till Daddy och lite shopping sen är det påskmat som ska fixas...Hoppas mamma kan komma på söndag....
Idag har jag målat om vår skänk som var svart men är nu vit ;-) jättefint!!är igång nu och vill piffa och pyssla och skapa...roligt...imorgon ska jag plantera med tjihooooooooooooo


So Long------>>

4 kommentarer:

Gunillas Blogg sa...

Jag är inte så bra på att skriva kommentarer ..Men du är en helskön tjej Johanna
Är så glad att ni är en sådan fin familj som och visar så mycket kärlek.
Och lilla Maja är bara för gooo

Kram Gunilla

johanna sa...

Du är visst bra på att skriva ;-) men vi kanske borde göra det lite oftare..jag med ;-) Tack för de fina orden...Glad Påsk och hoppas du får en mysig helg...Bamsekramar..

Gunillas Blogg sa...

Tack... ska cykla i snöyran... April är visst ett skämt...
Vinterkläderna fram igen.
Kram

johanna sa...

Ja visst är det tråkigt!! Men det vänder snart!! Kramizz