fredag 8 mars 2013

ÄNTLIGEN!!


Äntligen fredag!! Började dagen med att försova mig...hela dagen blir konstig....men försöker ändå hålla humöret uppe...Hade teckenspråk idag...ja en del fastnade..trodde inte det innan vi började för var helt mentalt slut...har läst lite om biverkningar när man ligger så lågt i tryck som jag gör...hm måste klappa mig själv på axeln .för jag kämpar verkligen med mitt humör..min orkeslöshet och värk är jobbig....snart kommer Annie och då kan man smärt-lindras och ta medicin för trycket..;-)


Ja då är Nelly timanställd på Epresso House..så glad för hennes skull,hon älskar det stället juuuuu.....ska jobba nu på lovet,börjar med storhelgs ob...inte fel..goa pengar...


Ska klicka hem en sån hem en sån här sovmössa....sååå söt!! Imorgon ska vi till huset och städa...så tråkigt..men vill bli klar...Fick ny torktumlare idag...vi har fasen väldens bästa hyresvärdar...vi ville måla om köksluckorna...det slutar med att vi får nya...och fick välja dom med...dom är så gulliga...deras filosofi är att en glad hyresgäst är en bra hyresgäst..och så rätt dom har...

Nähepp nu ska jag kolla farmen snart!! Ha en go kväll!!!

So Long----------------->>


Inga kommentarer: