söndag 3 mars 2013

Helvetes flytt...

sååååå trött

Fasen vad vi har slitit....I fredags tog jag semester för att en del av flyttlasset skulle gå då...fast innan dess skulle vi inom Förlossningen och träffa en Läkare där och diskutera min förlossning....efter mycket prat fram och tillbaka slutade det med att den 20:de maj kl 08 ska vi dit för igång sättning och sen eventuellt ett snitt...sen började det bli jobbigt...Maja var extremt gnällig...jag blev på ett jävla humör...ja det var en jäkla dag...Bella hade en böld i baken stor som ett ägg....den sprack och blodet sprutade...ja kul...NOT...


Simon och Morgan slet som djur....sen på lördagen var dom tre och nellan som var jätteduktig....och jag packade upp och sprang och försökte ta hand om en sjuk Maja....på natten sprack nog hennes trumhinna för hon skrek och tog sig för örat och blev nästan aggressiv ..en stund senare blev hon lugn och somnade..senare såg jag sekret i örat....stackaren.....

Idag söndag kom mamma och dom har lekt och varit ute med vagnen och lagat mat medans vi har varit i harplinge och packat och städat....är såååå glad att dom funnit varandra....sååå kul....och jag är så tacksam för all hjälp!! Simon, mamma, Emil ni är guld värda....ja resten av min lilla familj oxå....

Har semester imorgon med...har lite vi ska köpa och lite ärenden...sen är det bara att fortsätta med att packa upp och försöka komma iordning...men ack vad allt tar tid....nu ska vi bara mysa och titta på så ska det låta sen sängen...kommer sova gott inatt!!! Natti Natti....

Inga kommentarer: