söndag 10 mars 2013

söndag....


Ja tycker inte jag skriver om annat..hur trött jag är hela tiden men att jag är trött idag har inget med hälsan att göra....nej jag har inte sovit helt enkelt....somnade kanske vid 23:30 tiden och sov gott till ca 02..då Maja vaknade och jag tror hon hade ont i örat...bökade med henne till ca 03-tiden då jag hade en olustig magkänsla runt Nelly...som var ute på partaj med Michelle...kunde inte skaka av mig att nått var fel....ringer henne på mobilen...-inget svar...hm forsätter att ringa,skicka sms och lämna röst meddelande ..fortfarande inget svar....paniken växer...och kl blir 05...fortfarande ingen Nelly....känner att jag börjar få riktig panik....ringer hem till Michelle...inget svar....herre gud var är alla??? Ser hemska syner att polisen kommer hit och meddelar att Nelly är död osv...ja jag vet att det är hemska att tänka så men det händer ju!!! maktlösheten att bara sitta här och inte veta vad jag ska göra....

Min mobil  hade dött under kvällen så jag använde Mojjas...han kom upp vid 05-tiden då jag var lätt hysterisk och då laddade han min mobil lite och hittade ett sms ifrån nelly att hon skulle sova hon Michelle....Tack gode gud att ungen är ok...men är så skärrad att jag inte kunde somna på en stund....somnade nog inte förrens 06:30 kanske...ja och sen vaknade Maja vid 08---inte mycket sömn...är dock glad att hon är oskadd!!!!

.så ja jag är trött....fast har fått gjort en massa idag ändå...min underbara hyresvärd och hans pappa som är lika go har varit här idag...ett bra tag faktiskt,,,,vi skulle ju få nya skåps luckor i köket....det slutade med att vi får ett helt nytt kök....ny spis ny fläkt ja allt nytt faktiskt...asså vilka människor!!! MI LIKE!!!! deras största oro var att vi skulle tycka det blir jobbiga dagar när dom ska riva och sätta in det nya köket...men hallå!! det är väl det minsta problemet....vi får ju sååååå mycket..och fint blir det...och det bästa av allt....hyran består...ingen hyres höjning !!!

Var i det gamla huset igår och städade en del....usch vad tråkigt det är...ja det är renaren nu än när vi flyttade in....för då var det inte städat!! jag och mamma ska städa mer nästa helg...ska bli sååå gott och lämna nycklarna den siste,,,och bara kunna koncentrera sig på det här....vi ska måla en fondvägg i vardagsrummet och i barnens rum...så allt dröjer lite innan man kan bli klar här..men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge....;-)

På menyn stod det stek....fasen vad gott det var!!! nu mys och snart sängen tjolahoooooopp så gott...

So long-------------->>


Inga kommentarer: