tisdag 5 mars 2013

John blund är jobbig!!!


Snälla få denna lilla loppa att sluta kasta grus i mina ögon....har gått runt i zombi liknade tillstånd idag....fattar inte att jag orkat idag....dagen började med att min alarm inte gick att stänga av på typ 3min..på en äcklig ton som väcker de döda...jaha då var alla vakna..hm oki det var bara att gå upp...hittar typ inget...fick platta håret inne i Emelies badrum....åkte iväg med andan i halsen...Emelie åkte med Nellan till Haverdalsbro och där hoppade hon av alldeles själv...satt och väntade i nästan en kvart på sin buss...helt själv...duktigt..hon var lite rädd sa hon men hon fixade det!!! stolt...resan hem gick oxå super...så lättad...

På jobbet var det rörigt idag...började morgonen i huset jämte med smörgåstårta..som smakade fisk fast det var köttbullar och skinka,,,urk...gravid? japp....;-)
Sen var det full rulle...åkte till Mvc på middagsrasten...mitt blodtryck ligger på 95/60...inte konstigt att jag är yr och matt...eller zimbie....rättare sagt....blodsockret lågt som bara den...annars joda ;-) förlossningsläkaren ringde mig idag..vi har skrivit ett kontrakt runt min förlossning..gött att ha det planerat och hoppas nu att Annie håller sig till våra planer...

På menyn i dag blev det hemmagjord potatismos med fyllda bamsekorvar. Nellan badade Maja medans jag kockade,,,skönt.....sen blev det lite glass till farmen..Tidig säng idag...imorgon ska jag laga mat på jobbet och vara med på gympan...*palla* ;-)
Hepp nu ska jag mysa i typ 20 min sen somnar jag nog....ha det gött

So long------------>>

Inga kommentarer: