måndag 18 mars 2013

måndag hela dagen....


Dagen börjar med vårdcentralen..blodprov...sen till jobbet...kanske min räddning idag trots allt...många samtal som hjälper när man är deppig och slutkörd...hoppas jag inte tjatat hål i huvudet på er...

naw...

Hämtade mer färg idag på vägen hem..Mojja målar för fulla drag...2 rum färdiga...bara 2 kvar ;-) drygt nu...vill piffa ....

Simon och Morgan packade in ved idag i vedboden så nu kan vi elda i kakelugnen...mysigt...Slängde ihop en kålpudding med potatis och brunsås...alltid en höjdare....men blev så mätt att jag höll på att somna när jag nattade Maja....ska sova tidigt idag....Nelly har varit sjuk hela helgen men ändå har hon varit en klippa som har haft Maja när vi har varit i huset...men dessvärre har hon fått tillbaka febern idag...så nu ska hon bara vila...mammas order!!tyckte jag hade ont i halsen innan men nu är det borta....

Hepp so long------------>>

Inga kommentarer: