torsdag 28 mars 2013

Min Hubby fyller år!!


Japp idag fyller Morgan år!! Grattis Grattis! Köpte ett objektiv till honom då han älskar att ta foto och har blivit super bra på det!! Trodde kanske inte att det intresset skulle bli så starkt men vår gamla kamera gick sönder och vi sa att vi skulle lägga lite mer pengar på den nya så på den vägen är det..fast är man skapt för nått så händer det bara en vacker dag...

Jag jobbade till kl 13 idag för vi firade lite fredag idag...mysigt...är ledig i 10 dagar nu SKÖNT!!! jag var på MVC igår och mitt blodsocker var extremt lågt 2.7...så det Mc Donalds efteråt...jag har varit yr och trött den sista tiden..inte konstigt!! känner mig som en flodhäst fast alla säger att jag är såååå lite och nätt...men det känns inte litet i min kropp!!


Nellan är ute med Sofie ikväll...men hon lovade att ta det lugnt då hon ska jobba imorgon och resten av påskdagarna....ska vila mycket dessa dagar fram till nästa vecka då dom blåser ut vårt kök på tisdag....måste planera lite kuliga saker till mig och barnen...Morgan ska vara här och hjälpa till...kommer bli såååå bra!! 
Nu ska vi bara mysa ikväll för att ha kalas tar lite på krafterna ;-)

Ha det gött alla goa!!

So Long------------>>




Inga kommentarer: