söndag 17 mars 2013

jobbig helg...


Denna helg har varit tung och jobbig.....har varit i huset i harplinge.....städat och fixat...NU ÄR VI KLARA!!!!!!! fattar inte det....har ont i varje led i kroppen...inte nog med att vara höggravid med väldigt lågt blodtryck och totalt orkeslös så är jag stolt över mig själv....Har knappt sett ungarna känns det som,,,,först har man jobbat hela veckan sen när man är ledig då ska man i väg och slita...usch...men nu är det över...:-)

Tråkig fredag när jag ska köra hem ringer Emelie och börjar gråta och vill att jag ska hämta henne i Harplinge...men rätt som det är så säger hon -ringer dig snart---öh jag provar att ringa upp...men bara telesvar...jaha..bara att köra det hållet då...väl i Harplinge så hittar jag henne hemma hos Wilma...Hon och hennes mamma Eva berättar vad som hänt!!! att samma liga som mobbat henne innan...4 tjejer..så moget av snart 12-åringar....sååå besviken och blir så ledsen att dom bara orkar....Tack frö att ni tog hand om henne!! 

Ja känslan att vara omtyckt och respekterad är stor hos min dotter...men även hos mig har jag insett då jag härom dagen fick reda på att människor som jag trott tyckt om mig och respekterade mig bara går och väntar på att jag ska göra fel så att dom kan vrida om kniven...asså visst ska man inte bry sig och bara skita i sånt men faktum är att man blir så ledsen...undrar vad man har gjort för att förtjäna det?!! kanske inte hade svidit så om det hade varit människor som inte var såå trevliga mot mig och som har fått mig tro att dom faktiskt gillat mig...nu vågar man ju inte lita på nån....såå tråkigt...inte konstigt att jag är rädd för att knyta band med folk nu för tiden....bara väntar att nån ska svika en....fan vad tråkigt...ja ja finna en mening med allt säger dom som vet...ska bara luska ut vad detta menas ....kanske fler ärr i i mitt redan sarjade hjärta....

ska gå och nana nu..för att orka morgondagen....fråga mig inte hur...

So long----------->>

3 kommentarer:

Ewa sa...

Hej. Självklart att man vill hjälpa till när man kan! Vet precis hur det själv varit. Kram Ewa

morris sa...

Sant! fast alla gör inte nått...kram

morris sa...

från Johanna fast morgan är inloggad ser jag ;-)