torsdag 18 april 2013

åh....


Så mår min magen!!! Fast jag känner inte mig så sjuk...men har aldrig varit så kass i magen tror jag...Annie krånglar som fasen inne i magen med...Som om det inte är nog så har vi varit instängda för det målas till höger och vänster..jobbigt med småttingar i huset när man renoverar....köket är snart färdigt...och vårt sovrum med...bara Emelies rum kvar sen...ska bli så nice när det är klart...ska aldrig renovera mer i mitt liv!!

Ja nu har jag inte många dagar kvar att jobba...längtar faktiskt till jobbet nu efter att varit hemma hela veckan...hade ju inte planerat att bli sjuk efter ledigheten...men men skit happend...måste hitta en syskonvagn snart...dom jag tittat på har inte varit nått att hänga i granen...eller är dom sålda...Imorgon ska Nelly på barista kurs i Göteborg stackaren ska ta tåget kl 06...Mojja kör henne till stationen sen kommer hon inte förrens kvällen...men hon har igen det senare i livet ju...hoppas magen är bättre imorgon så man kan äta lite gott...ska väga mig imorgon..tror jag gått ner i vikt..kanske inte bra som gravid...

Ska mysa sen nana nu...

So Long---------->>

2 kommentarer:

Vår egen lilla värld sa...

Hej hjärtat, inte kul att ni mår dåligt där hemma, men nu är ju våren här så skönt att äntligen kunna vara ute lite. Saknar er hoppas att vi snart kan hitta lite tid så vi kan träffas. Kram

morris sa...

Hej Vännen!! nej inte är det kul men så är det ibland tyvärr...hoppas allt är bra med er..klart vi ska träffas snart..snart kommer ju lilla Annie och Mojja ska ju plåta er hörde jag..kul ;-) men just nu gör jag inga större utflykter..känns ju som om hon ska ramla ut ;-) hi hi ha det gott så höres vi snart KRAMIZZZ