lördag 27 april 2013

gör mig redo....


Ja nu är väskan snart färdig inför BB..Har lagt fram Annies kläder så jag vet vilka som ska med...Herre Gud nu är det inte lång tid kvar...Vill ha Emelies rum färdigt bara...bara det kvar...sen ska  ju Majas säng målas och rummet ska piffas...sen jäkla är vi klara!!!

Maja är fortfarande sjuk...inte jätte men febern kommer och går...näsan rinner och hon har ont i örat från och till...tråkigt....jag känner mig bra...*ovanligt* ;-) Var på mvc igår...har lågt socker...där av trötthet och yrsel..men hellre det än högt...så jag klagar inte....

Vikten  står stilla men efter magsjukan är det kanske inte konstigt....vill vara klar nuuuuuu...har ingen syskonvagn ännu...paniken börjar komma....Maja är inne i en härlig trots ;-) NOT !!  fasen vad man har förträngt denna fas...jobbigt som bara den..hon kan allt,vill ingenting osv...ja ja det går ju över det vet jag men kan det inte gå fort?!!

Denna helgen ska vi till min mormor som fyller år....kanske köpa cyklar och Mojja ska ut och fota med Simon och jag kanske ska måla Emelies rum....usch en hel del...men måste passa på...

Igår lagade jag en nudelgryta...riktigt gott...ska röja i majas garderob med..nä nu blev det mycket....
bäst att börja...Ha en go dag....

So Long------------->>

Inga kommentarer: