torsdag 4 april 2013

sammandragningar!!


Igår var det krigszon här hemma...asså pga köksbytet....det gick inte att vara här med tre barn som har påsklov...tja det slutade med att vi åkte till busfabriken och är glad att Nelly följde med så hon kunde hjälpa mig med Maja...hon ville göra Allt!!! även sånt som hon inte kan...jag åkte en liten rutschkana med henne men det gick oförskämt fort så landade på baken och kände att det var ju inte så bra för en höggravid Johanna....vi åt mat och efter ca 2 timmar var vi helt slut... släppte av Nelly hos Michelle sen åkte vi inom Lidl för att sen åka hem till kaoset igen....

Väl hemma så avrundade jobbarkillarna och vi kunde slappa lite....sen ringde Simon och ville komma inom för han och Emil var i Haverdal...okidoki bara att fixa kaffe....dom stannade till 21:30...vi hade en intressant pratstund....trevligt...Maja däremot var väldigt gnällig...hon är sjuk..hostig som fasiken...somnade vid 18-tiden utan välling och medicin så när dom åkte hem vaknade hon helt rödflammig och mådde skit...härlig natt att se fram emot....NOT

Jag fick saftiga sammandragningar under kvällen och i ärlighetens namn trodde jag nästan att det var dax....kommer ihåg känslan direkt och blev rätt orolig...jag menar visst vill jag ha Annie men inte nu!!! jag har ett hus som flyter med grejer-inget kök-sjuk unge och jobbar heltid fortfarande....nej jag hade blivit knäckt att att föda för tidigt denna gången....Im not ready ...Är på jakt efter en syskonvagn..hittade en röd som jag är sugen på...hittade en annan Emmaljunga men fick inte köpa den för Anna då hon jobbat på Barnvagnsexperten....och kan sina grejer om vagnar så jag struntade i den...men som det känns nu så måste jag hitta en snart då Maja ska skolas in på måndag på sitt nya dagis och då Annie kommer behöver vi en syskonvagn....

Nu har gobben dukat fram frukost i vår tillfälliga 1-rumslya så jag ska äta lite....

Inga kommentarer: