söndag 7 april 2013

är trött på skiten nu....


Ja det lät kanske hårt...trött på skiten men faktum är att jag är verkligen så trött på denna graviditet nu...är så begränsad att leva som jag vill...menar då inga stora grejer men att klara av vardagen bara...klarar knappt det..får värkar stup i kvarten och är näst i till sovandes dygnet runt...värk i kroppen...osv..inget liv som passar mig...tur att det är tidsbestämt! Fast å andra sidan vill jag ju vara mer färdig här hemma innan Annie kommer så det är dubbla känslor...som nu idag har jag inte gjort många knop...jag och Maja sov i nästan 1 timme nu på förmiddagen, hade knappt varit vakna i mer än 3 timmar...skulle kunna sova lite till ;-)

Har svarat på en syskonvagn som jag  hoppas att jag kan åka och titta på imorgon efter jobbet..orkar helt enkelt inte ge mig av idag....ska bara fixa mat i ett halvfärdigt kök...sen bara fira söndag= gott gott och en go film...myz mm...Denna sista tiden har tagit ut sin rätt på oss alla här hemma...har bott på en byggarbetsplats...sjukdomar och elände...nej usch nu måste det bli bättre ;-) ska nog måla Majas säng en runda ikväll...ska ju målas 2-3 varv men måste ju börja nån gång...hoppas att vi kommer iväg till IKEA nästa helg...whiiiii ska bi så nice att shoppa loss...ska börja på en inköpslista snart...

Måste samla krafter så jag orkar jobba hela veckan nu....har ju varit ledig i 10 dagar nu (fast jag har ju inte varit ledig precis) satt och räknade mina arbetsdagar jag har kvar fram till mammaledigheten ;-) 19 st!!!!
sen tar jag lite semester innan det är dax att skriva in sig på Förlossningen kl 08 ...Hua det närmar sig allt nu!...

Vi har ju haft underbart väder idag är det dock mulet men det roliga är att vi har oftast sol här sen räcker det att jag kör in till flygstaden eller city och då är det disigt..men inte här..kan vara att vi är så nära havet

Hepp ska se om kroppen orkar delta i renbäddandet nu...sen är det nog dax för Hemköp..

So Long---------->>


Inga kommentarer: