söndag 14 april 2013

Jag är duktig på att....


Här står tjockamollan som har varit så duktig och fyllt 4 vagnar på IKEA!! ja hade jag inte varit några veckor ifrån att föda barn skulle jag kunna shoppa några timmar till men sanningen att säga så var det jobbigt för sammandragningar avlöste varandra hela tiden....men vi hittade en jäkla massa fint...

Mamma passade ungarna och är evigt tacksam att det går så bra...dom möblerade om i Majas rum och lagade Lax med potatis och romsås med gröna ärtor...fasen vad gott!! Tack alla mina goingar för all hjälp denna dag...nu packas det upp, monteras och imorgon ska vi fortsätta för vi är lite trötta nu....

Som sagt imorgon är jag ledig och då ska här piffas och fixas....Hoppas inte min förkylning bryter ut mer för idag har jag lite ont i halsen...

Ska köpa tyg i dagarna till vardagsrummet...tjihoo vad kul med nytt...

Hepp nu ska jag mysa en liten stund för John Blund kommer snart...
So Long--------------->>

Inga kommentarer: