måndag 22 april 2013

det som inte fick hända...



Ja i natt vid 4-tiden så vaknade jag av att det kändes som jag skulle kvävas...fick ett tryck över bröstet och känner hur hjärtat flimmrar ..skriker på Morgan och han var nästan på väg upp för han trodde att jag hört nån inbrottstjuv eller nått..men jag har alltid sagt att -tänk om man skulle få detta i sömnen...och så händer det...kunde inte sova sen så idag har jag varit trött och hängig...men har jobbat och det känns bra men det är tungt nu när man snart ska föda...

Morgan har målat färdigt väggen i köket det blev såååååååååå fint!! ska snart lägga ut bilder på hela renoveringen här i huset...är inte helt färdig så det dröjer lite till...

Denna vecka ska jag jobba 3,5 dagar...och nästa vecka 4 dagar sen är det min sista vecka innan mammaledigheten..tjihooooo
Maja grädd fick feber inatt..stackars barn hon är sjuk typ varannan vecka..hinner bara in på dagis sen är hon hemma veckan efter..blir frisk och går dit sen några dagar sedan är hon förkyld igen...drygt!! hoppas hon kan gå på torsdag för hon tycker ju att det är så kul och leka lite med polarna ;-)

Gud vad jag längtar till  min säng nu...ska nana tidigt så man är människa imorgon...
ha det gött !!

So Long------------->>

Inga kommentarer: