söndag 18 december 2011

4 advent

Hellu!!

Är ute efter en sån här ugglematta till skal-lina men vill inte köpa en ny.....
då dom inte ligger på dom speciellt länge....ska kolla om nån har nån på
vuxenloppis på facebook....

Morgan jobbade tidigt idag så jag passade på att ta ett städryck...tycker
det är rätt bra terapi att städa...går och funderar och filosoferar lite....
Idag ska jag bara in till stan och hämta nellan och köpa kolikdroppar
till Maja men sen ska jag bara åta och slöa i soffan.....inte förta min kropp
mer ;-)

ja det verkar som om vi får snö här i veckan.....ska kolla efter en minipulka
ska fixa mitt sista julinköp på tisdag sen är jag klar...hoppas jag...känns ju 
aldrig som om man blir det....
nepp nu ska jag bege mig så man kommer hem snart....hemlängtan innan jag
lämnat boet?! .......
Trevlig 4 advent alla......
So long----------------------->>


Inga kommentarer: