fredag 30 december 2011

Malmö besök

Hellu!!

Idag är jag trött...somnade typ 2...inatt...Raymond och Samuel
kom hem till oss igår men dom kom inte förrens 23:30....och
jag var vaken...*kryss i planeten* jo jag blev nog övertrött
för jag kände mig pigg...men Maja ville gå upp vid 8 tiden för
hon var ju utvilad...så lite seg idag....

Har varit ute och gått en sväng med Nelly och Maja...det var
ungefär var jag orkade...ska fixa lite käk sen och vi ska kolla
en rulle...dom har spelat whii och xbox...inget för mig :-)

Vi har fått virus i datan typ 3000 gånger och det känns som om
den inte blir helt bra hur vi än gör...*tja eller Morgan*
Han sa innan han och Raymond stack till flygstaden om han skulle
köpa en Laptop..ja gör det sa jag....-tänk om han gör det?! jag liksom
bara tänkte högt...men vi behöver en ny...kanske inte borde slösa mer
pengar nu men ibland måste man...*shoppingtarmen värker*


Imorgon ska jag nog blanda mig en XL drink...om jag slipper ta värk-
tabletter för den där jäv-- ryggen.....det vill säga om Mojja inte dricker
för vi ska hämta Nelly efter festen som hon ska på....vill inte ha henne
springandes på stan med alla äckel som springer där fulla och jävliga...
nope då kör jag hur trött jag än är...och avstår gärna drinken om Mojja
vill ta nått...för hem ska hon...då sover mamman bäst...



Hittade lite häftiga tårtor inne på www.cakesbysam.com och på celenastårtor@blogspot.com
jag tänkte att Maja skulle få lite fina tårtor till hennes dop...dvs om vi kan hitta lokal...
församlingsrummen i kyrkan var bokade...kollade till och med i andra kyrkor men det var kört
så med andra ord kanske jag får ha en udda tillställning...dop i kyrkan sen Tack och Hej ;-)
jag vill inte bara bjuda hem *vissa* alla eller inga...och blir man 30 personer så kan jag inte
ha det här hemma...ska ju vara trevligt och man ska ju kunna sitta och få plats...så vi får se...

men drömma lite kan man ju få göra....
ja ja nu kallar tvättstugan igen.....

So Long-------------------->>

2 kommentarer:

Elena sa...

Då e vi trötta och goa båda två efter inatt och så är det tvätt som gäller just nu.. Sista för detta året.. Kimsan och Benja åkte till Kristianstad med sin pappi så dom ser jag inte förrän nästa år.. Usch vad läskigt det känns att skriva så men det är ju nästa år på söndag juh :o)

Passar på att önska Gott Nytt År och önskar er ett bättre år på alla sätt (speciellt hälsa och bostad), ville så gärna ses innan men det sket sig big time.. Har ju en kompis till Maja här som hon ska få juh..

Nåja, dags för lite fredagsmys den den familjehalvan man har hemma..

Kramar

johanna sa...

Vi hälsar er ett Gott Nytt År med...
som vi sa..bli bra så träffas vi 2012...hm konstigt det känns...ha det bra kramizzzzzzzzz