måndag 19 december 2011

Slö eller vad....

Till Majas rum.

Idag är jag så slö.....kommer inte till att göra nått vettigt...tycker bara att jag går runt
det vill säga om jag rör på mig....jag har gjort middag...kotlett med potatis och gräddsås..
sen har jag gjort det vanliga med Maja...pussat henne och pussat henne...och så..

Men jag skulle sy hennes spjälskydd och filt och kudde..men nej
har gått omvägar förbi symaskinen,,,hm fattar inte varför för jag vill ju bli klar...
.
Imorgon ska jag in till stan och köpa det sista...fasen vad skönt...och om jag
skulle glömma nått ska jag säga till mig själv att då var det meningen...sååååå
*snacka går ju*

Det ska faktiskt bli skönt när julen är över...tragiskt att känna så men
jag tror man börjar stressa inombords förtidigt så man är helt matt
vid det här lagret..

Jag har gjort en egen *Johannas Julsill* idag....ska återkomma med
receptet när den är godkänd av mina testpersoner...äter inte skiten själv...
kallar sill för Havets bajs i normala fall, på jobbet när vi tramsar..

Näää jag har aldrig ätit sill...jo 1 eller två gånger i onyktert tillstånd
inte ens då gillade jag det...

Nu ska jag duka fram lite julmust och nått gott.....Se--jag börjar
alldeles förtidigt med allt...;-)

So Long--------->>

                                       

2 kommentarer:

Elena sa...

Ska med in till stan och handla det sista imorgon och sen käka lunch med Anna Panna... Kanske springer på varandra..?

Kramar

johanna sa...

Ja vem vet;-)