lördag 17 december 2011

myser....

Hellu!
Nybadad...jag och Maja badade innan,,så mysigt för hon bjuder
på många skratt....hon hissnar när jag tar vatten på bröstkorgen
och dom minerna är så gulliga....men hon gillar vatten tack och lov.
Nu ligger hon och sover här på soffan....luktar så gott...

Nelly är hos Lollo dom ska på disco idag.....
Emelie har Lovisa och Viktoria här dom ska ha
tjejkväll....jag och mojja ska fixa tacos till dom nu
sen ska dom kolla lite film med godis och mys....

Jo jag fick min maskroslampa ifrån IKEA av pappa
i julklapp..Tack!! jag är sååå nöjd med den..kunde
inte vänta med att sätta upp den....:-)

Jag var på föräldragruppsträff i fredags...det var kul
vi fick lära oss indisk/svensk babymassage...maja bara
älskade det.

Torsdagen bjöd på julbord på Tylöhus..är typ mätt ännu!
gott...men inte som hemma....skulle nog inte betala för att
gå dit...men tack Halmstad kommun....
Många tog sig ett glas eller två ;-) inte jag men var lite
sugen att parta till det...

Nä jag får väl hjälpa han i köket...ungarna är hungriga ;-)

So Long---------------------->>

Inga kommentarer: