torsdag 29 december 2011

kul att shoppa...;-)






Hellu!!

Jo dessa grejer beställde jag idag...planerar Majas rum....jag har min
bild i huvudet hur jag vill ha det så jag får ju köpa på mig lite då och då..
Man kan ju inte köpa allt på en gång....

Ikväll kommer mojjas bror med hans son....det blev senare än planerat
men så blir det ibland....jag längtar till 21 ikväll då sista avsnittet av svärdet
och spiran kommer...hoppas på ett lyckligt slut*obotlig romantiker*

Fasen idag skulle vi till sjukhuset med Maja men då jag tycker det känns som
lördag varje dag så missade jag tiden...ville få det till att det var i övermorgon...
nåja fick en ny tid till tisdag...hon är med i en studie och kejsarsnitt då följer dom
henne under hennes fösta år...rätt bra för då bidrar men till nått gott samt får läkar-
undersökning hela vägen....det är inte fel...men jag har en frisk och helt underbar
liten tös...då alla har varit sjuka är hon den som är friskast...och jag ammar inte!!

Imorgon ska jag ringa banken...ja jag skulle gjort det idag men dagen har gått på
snabbspolning hela dag...poff så var det kväll....så blir det ibland...jag och lillskiten
badade innan, har plockat in en massa kläder och städat lite fixat middag...ja oxå
en massa underhållning för maja då men det är vad jag har hunnit....nja suttit och drömt
lite med kataloger oxå ;-) och beställt lite grejer med ;-) .....

Åh vad jag önskade att jag hade Majas humör...hon vaknar med ett stort leende
somnar nästan likadan....flabbar hela dagarna...inte ofta hon skriker...lätträknade
gånger faktiskt...ska njuta för det kan ju vända....*räknar inte in tiden då hennes
kolik gav sig till känna*

nej nu känner jag att mina värktabletter har slutat verka....*ryggen* så jag ska 
nog ta 2 till....illa idag...ska snart förbereda henne för natten....

So Long------------------>>

3 kommentarer:

Elena sa...

Dom va jag också sugen på inne på Jotex i somras.. Men man vill ju flytta först..

http://lattemammanbloggar.blogspot.com/2011/07/en-sak-i-taget.html

Måste träffas snart,,

Kramar

johanna sa...

ja håller med...bli frisk då ;-)

Elena sa...

Jag jobbar på det!! :o)