lördag 10 december 2011

Är så less på detta väder nu.....

Hellu!!! är så trött på att inte kunna gå ut utan att blåsa
iväg....Gårdagen var så tråkig...var utan ström mellan 15-tiden till ca 21...ja ni
kan ju gissa om dagens barn gilla att sitta och titta på sina föräldrar i soffan?!!
men vi spelade kort lite...boring.....sen föreslog jag gäster med gester...det
skulle jag inte gjort...Emelie gick igång totalt....hon hade jättekul men vi andra
kanske inte var lika roade...men men vi spelade med....Morgan jobbade på
Arenan så han åkte vid 21.30 kändes så där...men han ringde när han kommit
fram så man kunde koppla av...

Jag och barnen tittade på Tv:n såååå underbart...men vi var så trötta så vi gick
och la oss tidigare än vad vi brukar....Hörde nått ljud..vid 3-tiden...det var mojja...
Maja sov hela natten men vid 07:45 tyckte hon att vi skulle gå upp...hon låg och
fnissade i sängen,då kan man inte bli sur....

Dagen bjöd på en tripp till Jennie som fyller 37år idag...nu är hon med i klubben...
det blev rysk banantårta!!!! Mi like!! Trevligt att träffa Berit det var några år sedan..
Småttingarna låg på rad i labangymmet och tjabbade ett tag---tror att dom fattade
vad dom menade ;-) Maja börjar komma ikapp lite nu...det skiljer ju bara 6 veckor
på dom men innan var hon så liten.....
Håller tummarna att nästa gång vi ses är i Oskarström ;-)

Nu börjar julkapparna bli klara...så nice...men har lite kvar dock vet jag var och vad
jag ska köpa så det är bara att göra det i veckan sen kan man njuta...
ja på måndag byggs vår bil....äntligen....har nog aldrig längtat efter en bil som jag gör nu..
ska bli så gött att sitta i en ny bil som ingen annan har haft....whiiii

Nä ska väl byta om och dyka ner i soffan och kolla Så mycket bättre.....älskar det..
Må väl So Long---------------------->>

Johanna

Inga kommentarer: